Reklamacije i povraćaj

Povraćaj robe

Samo u slučaju reklamacije može se izvršiti povraćaj robe.

Reklamacije se mogu podneti isključivo u sledećim slučajevima:

  • Kada je isporučeni proizvod oštećen
  • Kada je nekompletan (isporuka robe u količinama koja nije naručena)
  • Kada ne odgovara specifikaciji narudžbine.

Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket da li ima vidnih fizičkih oštećenja. Ukoliko oštećenja postoje (pocepani delovi i ugnječenja) ne bi trebalo da preuzimate paket. Stoga Vas molimo da u ovom slučaju prijavite reklamaciju pozivom na sledeci broj telefona: 011/63-555-00 ili da nam pošaljete e-mail na office@mobilnimarket.rs sa svojim podacima i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. O daljem postupanju bićete obavešteni u najkraćem mogućem roku.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mobilni market je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Rok za reklamaciju

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da naručena roba ne odgovara naručenoj molimo Vas da u periodu od tri dana prijavite reklamaciju.